Σάββατο, 25 Μαΐου 2013

The Fire Within (1963)

*Υπόθεση: Ο Alain Leroy είναι ένας πρώην γλεντζές της καλής κοινωνίας του Παρισιού που έχει μόλις πάρει εξιτήριο απο μία κλινική απεξάρτησης απο το αλκοόλ. Πάσχει απο μια χρόνια κατάθλιψη, με το αποτέλεσμα να έχει αποξενωθεί απο τη γυναίκα του, και γενικά απο όλο τον εξωτερικό κόσμο. Στο μυαλό του στριφογυρίζει εδώ και αρκετό καιρό μία και μοναδική ιδέα: να αυτοκτονήσει. Αποφασίζει να συναντήσει τους σημαντικούς ανθρώπους της ζωής του, παλιούς φίλους και ερωμένες...

σε μία προσπάθειά του να βρεί κάποια σύνδεση με έναν κόσμο που τον αισθάνεται πλέον ξένο και μακρινό, και κάποιο νόημα σε μια ζωή που του μοιάζει ρηχή και άδεια. Δύο μέρες περνούν με αλεπάλληλες συναντήσεις και συζητήσεις, μέσα σε ένα ευχάριστο κλίμα για όλους τους υπόλοιπους εκτός απο τον ίδιο. Θα καταφέρουν οι κοντινοί του άνθρωποι να τον κάνουν να δώσει στη ζωή μια δεύτερη ευκαιρία, ή μήπως αυτό το διήμερο ήταν απλώς το οριστικό του αντίο;

*Extra: Υπάρχει μόνο ένα σοβαρό φιλοσοφικό πρόβλημα: η αυτοκτονία. Με αυτό το πόρισμα μας εισάγει στους προβληματισμούς του ο Louis Malle που μετεωρίζονται ανάμεσα στη ζωή και τον θάνατο.

Ζωντανούς μας καθιστούν οι εξαρτήσεις που αναπτύσσουμε με ανθρώπους, ουσίες και πράγματα που έχουν έμβιες συντεταγμένες. Καθώς, όντας εθισμένοι σε πράγματα που περικλείει η ζωή, συντάσσουμε μια άρρηκτη συνδεσμολογία μαζί της. Είμαστε, δηλαδή κατά έναν τρόπο, καταναγκαστικά ζωντανοί. Όταν όμως απεξαρτηθούμε απ' τους προαναφερθέντες εθισμούς, οι δεσμοί κόβονται. Παύουμε να είμαστε υπόδουλοι στη ζωή. Είμαστε ελεύθεροι. Δηλαδή ούτε νεκροί, ούτε ζωντανοί. Αφού η ελευθερία υπερβαίνει το θάνατο.

Ο Alain Leroy, που υποδύεται εκπληκτικά ο Maurice Ronet, μοιάζει ο πιο κατάλληλος χαρακτήρας για να μας μεταφέρει τον παραπάνω στοχασμό. Συναισθηματικά ανικανοποίητος, και προσωπικά αποτυχημένος, γίνεται έρμαιο του ποτού. Έπειτα από τέσσερα χρόνια αποτοξίνωσης, ο μοναδικός του εθισμός είναι η ζωή στην κλινική απεξάρτησης. Οι ανθρώπινες σχέσεις που 'χει αναπτύξει εκεί, και οι γενικότερες δομές που φαντάζουν περισσότερο από φιλικές. Όμως η θέση του στην κλινική είναι πλέον επισφαλής. Όντας αποθεραπευμένος, ο επιβλέποντας ιατρός ετοιμάζεται να του κάνει έξωση. Με τον ομφάλιο λώρο των εξαρτήσεων κομμένο, ο Alain Leroy έρχεται αντιμέτωπος μ' αυτό που ο Νίτσε ή ο Καζαντζάκης θα αποκαλούσαν τελευταίο πειρασμό: την πίστη και την ελπίδα.

Αποφασίζει να πάει στο Παρίσι ώστε να συναντήσει τους φίλους του και το παρελθόν του, και να εξαντλήσει τις τελευταίες σταγόνες πίστης κι ελπίδας για τον εντοπισμό ενός λόγου άξιου να παρατείνει τη ζωή του. Στο Παρίσι όμως μοιάζει ξένος. Οι φιλίες ψεύτικες. Μέσα σ' αυτές δεν είναι παρά ένας ζωντανός μύθος που εξέπνευσε μαζί με τις μέρες του αλκοολισμού. Οι φίλοι του μιλούν για ενηλικίωση. Ενηλικίωση: η τοποθέτηση των ορμών, ονείρων, επιθυμιών σ' ένα τακτοποιημένο σύστημα εξαρτήσεων.

Η σαρκική επιθυμία ικανοποιείται αποκλειστικά μέσα απ' τον γάμο, η προσωπική φιλοδοξία επικαρπώνεται μονόδρομα μέσα απ' την επαγγελματική ανέλιξη. Ακόμα και το περιθώριο γίνεται ένας κανονισμένος τρόπος αντίστασης. Όλες αυτές οι τακτοποιημένες και αποστειρωμένα ανώδυνες εξαρτήσεις του ενήλικου βίου, απογοητεύουν και αποστρέφουν τον Alain Leroy.

Όντας ελεύθερος, δίχως φόρους υποτέλειας σε δανεικές εξαρτήσεις, γνωρίζεις πως δε χωράς πουθενά. Δε χωράς στις φιλίες που δεν έχουν τίποτα να προσφέρουν. Δε χωράς στις άδειες μέρες, ούτε σε κανέναν απ' τους αντιπερισπαστικά επινοημένους σκοπούς που στερούνται νοήματος. Όντας ελεύθερος δε χωράς ούτε στη ζωή ούτε στο θάνατο. Μόνο που ο τελευταίος μοιάζει με υπόσχεση: να σε συμφιλιώσει με το κενό. Την αιώνια άβυσσο.



*Ειδος Ταινίας: Δραματική
*Σκηνοθεσια: Louis Malle
*Σεναριο: Pierre Drieu La Rochelle
*Ηθοποιοι: Maurice Ronet, Léna Skerla, Yvonne Clech
*Υπότιτλοι: Ελληνικοί HardSubbed
*Διάρκεια: 108 Λεπτά
*Μεγεθος: 1000 ΜΒ
*IMDb: 7,8













Σαν free user στο EasyBytez μπορείτε να κατεβάζετε αρχεία μέχρι 200 MB το καθένα, αλλά για να κατεβάζετε τα αρχεια μου που ειναι μεγαλύτερα, πρεπει να κάνετε μια απλή εγγραφή ΕΔΩ ΔΩΡΕΑΝ για να κατεβάζετε μέχρι 512 MB ανά αρχείο.

http://www.easybytez.com/d1q33e2tzuo
http://www.easybytez.com/24y7ymkasiq
http://www.easybytez.com/2vazjmq2emg

Παρασκευή, 24 Μαΐου 2013

Welcome To The Punch (2013)

*Υπόθεση: Ο Jacob είναι ένας εγκληματίας που πλέον έχει αποσυρθεί από την ενεργό δράση στην παγωμένη Ισλανδία. Αναγκάζεται όμως να επιστρέψει στο Λονδίνο όταν ο γιός του συλλαμβάνεται ξαφνικά στο αεροδρόμιο του Heathrow. Δεν θα αργήσει να καταλάβει ότι ο ντετέκτιβ Max Lewinsky είναι η σκιά του σε μια τελευταία προσπάθεια να καταφέρει να τον συλλάβει αφού φαίνεται οτι εχουν παλιούς ανοιχτούς λογαριασμούς. Ομως προχωρώντας την υποθεση ολοι οι εμπλεκόμενοι θα πέσουν..

πανω σε μια καλά κρυμμένη συνομωσία.

*Extra: Πρώτη μεγάλη σκηνοθετική (και σεναριακή) δουλειά του Βρετανού Eran Creevy, που τυγχάνει να ειναι και πολύ καλή για το ειδος της. Ίντριγκες, ανατροπές, δραση και σασπένς ειναι τα βασικά συστατικά της. Επισης εχει αρκετά καλό μοντάζ, φωτογραφία και μουσική.

Εκτος της φιλότιμης προσπάθειας αναβίωσης του φιλμ-νουάρ, η ταινία ξεχωρίζει με την στρωτή σκηνοθεσία της και τον απόλυτα σκοτεινό διάκοσμο. Άξια η ανάπτυξη του κεντρικού χαρακτήρα, οπως και των αλλων ηρωων, που υπηρετούν εξερετικα το καλοδουλεμένο σενάριο.

Η δράση είναι καταλύτης και ειναι μάλιστα αρκετά στυλιζάρισμενη, που οταν κάνει την εμφάνιση της είναι καταπληκτική και φορμαλιστική. Γενικά είναι μια πολύ καλή προσπάθεια, καλύτερη από ένα σωρό σούπερ-ήρωες που σερβίρονται τελευταία, που μας αφήνουν την εντύπωση του μισού, δηλαδή: «δεν μπορεί, κάτι ακόμα θα υπάρχει»…



*Ειδος Ταινίας: Δράσης | Περιπέτεια | Εγκλήματος
*Σκηνοθεσια: Eran Creevy
*Σεναριο: Eran Creevy
*Ηθοποιοι: James McAvoy, Andrea Riseborough, Mark Strong
*Υπότιτλοι: Ελληνικοί HardSubbed
*Διάρκεια: 99 Λεπτά
*Μεγεθος: 1390 ΜΒ
*IMDb: 6,1













Σαν free user στο EasyBytez μπορείτε να κατεβάζετε αρχεία μέχρι 200 MB το καθένα, αλλά για να κατεβάζετε τα αρχεια μου που ειναι μεγαλύτερα, πρεπει να κάνετε μια απλή εγγραφή ΕΔΩ ΔΩΡΕΑΝ για να κατεβάζετε μέχρι 512 MB ανά αρχείο.

http://www.easybytez.com/1bdiyky9ngs
http://www.easybytez.com/o2s1b34gotw
http://www.easybytez.com/8vsde13ctl9
http://www.easybytez.com/6heiaqu6rkm

Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

A Perdre La Raison (2012)

*Υπόθεση: Η Μυριέλ και ο Μουνίρ είναι πολύ ερωτευμένοι. Από μικρός, ο νέος άνδρας από το Μαρόκο ζει με τον εύπορο γιατρό Πινζέ που του προσφέρει μια άνετη ζωή. Όταν ο Μουνίρ και η Μυριέλ αποφασίζουν να παντρευτούν και να κάνουν παιδιά, η εξάρτηση του ζευγαριού από τον γιατρό Πινζέ γίνεται ολοένα και πιο μεγαλύτερη. Όταν είναι ήδη αργά, η Μυριέλ αρχίζει να καταλαβαίνει ότι ζει σε ένα αρκετά ανθυγιεινό συναισθηματικά περιβάλον που θα την οδηγήσει σε μια πολύ τραγική κατάληξη...

για ολη την οικογένεια.

*Extra: Βασισμένη σε ένα αληθινό γεγονός που συγκλόνισε το Βέλγιο το 2007, η ταινία εξιστορεί την πορεία μιας σύγχρονης Μήδειας, εξερευνώντας τα όρια της οικογενειακής ζωής. To A perdre la raison αφηγήται ένα σοκαριστικό πραγματικό περιστατικό που έλαβε χώρα στην πόλη της Nivelles το 2007: η δολοφονία πέντε μικρών παιδιών από την ίδια τους την μητέρα.

Ο Joachim Lafosse συνιστά μια από τις μεγάλες ελπίδες του βέλγικου κινηματογράφου που, σε επίπεδο τόσο ποιότητας όσο κι αναγνώρισης, μοιάζει να αρχίζει και να τελειώνει στους αδερφούς Dardenne. Τιμώντας την εγχώρια παράδοση, ο Lafosse επιθυμεί να χαρτογραφήσει την πορεία της γυναίκας από τη γνωριμία της με τον μέλλοντα σύζυγό της μέχρι και την τραγική κατάληξη, την οποία ωστόσο φροντίζει να μας γνωστοποιήσει από την πρώτη, εισαγωγική σκηνή.

Με αυτήν την επιλογή αφαιρεί, σοφά, κάθε έννοια σασπένς από την αφήγηση κι αφοσιώνεται στην καταγραφή του χρονικού ενός προαναγγελθέντος εγκλήματος με την (όχι και τόσο κρυφή) ελπίδα να διαφωτιστούν τα αίτια και τα κίνητρά του. Εδώ ο Βέλγος θα σημειώσει και μια δεύτερη νίκη αποφεύγοντας πλήρως τόσο την παγίδα ενός εύκολου μελοδράματος όσο κι εκείνη μιας επιπόλαιης ψυχαναλυτικής ερμηνείας.

Η κάμερα του Lafosse, πάντα στο χέρι, περικυκλώνει την κεντρική ηρωίδα γεννώντας έντονο το αίσθημα της κλειστοφοβίας κι επισημαίνοντας, την οικονομική εξάρτηση του νεαρού ζευγαριού από τον πλούσιο θετό πατέρα του συζύγου, ως βασικό παράγοντα για την κατάρρευση της Murielle. Αφού πρώτα θα κινηματογραφήσει γλαφυρά την αποτυχία της ψυχανάλυσης να αποτρέψει την μητέρα από το φόνο, θα αφήσει το τελευταίο πλάνο (ένα απλό σπίτι στο δρόμο μιας συνοικίας) να μας υπενθυμίζει ότι όλα όσα παρακολουθήσαμε δεν είναι μια μεμονωμένη περίπτωση. Είναι η σποραδική μα ριζοσπαστική εκδήλωση της βίας που οι σύγχρονες, καθωσπρέπει κοινωνίες του δυτικού κόσμου συγκεκαλυμμένα εγκυμονούν.

Η ταινία αφήνει σαφείς αιχμές για το πρόβλημα της μετανάστευσης, των ταξικών διαφορών, τις δυσκολίες διαχείρισης της πολυπολιτισμικότητας σε μια σχέση. Εδώ όμως υπάρχει κάτι πολύ βαθύτερο και συνιστά αυτό που αργά αλλά σταθερά χτίζει τα αόρατα τείχη μέσα στα οποία εγκλωβίζεται η ηρωίδα.

Σκηνοθετικά ο Lafosse φέρνει τους ήρωες κοντά στο θεατή. Γρήγορα, νευρικά, πλαγίως προσπαθεί να διεισδύσει στον μυστικό τους κόσμο, στην άβυσσο της ψυχής τους, να αποτυπώσει κάτι από τα συναισθήματα και τις ψυχικές τους διακυμάνσεις. Η μουσική παίζει στο σημείο αυτό ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο. Το κυρίως θέμα, το Mentre io godo in dolce oblio από το ορατόριο Giardino di Rose του Scarlatti επανέρχεται σαν τραγική επωδός, όχι τόσο για να φορτίσει συναισθηματικά το θεατή, αλλά για να αποκαλύψει κρυφές πτυχές των ηρώων που δεν εκφράζονται μέσα από τους διαλόγους.

Η δραματικότητα και η μελαγχολία της μπαρόκ μουσικής υπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο τον Lafosse, ο οποίος τη χρησιμοποιεί ως μέσον για να προσεγγίσει την κρυμμένη διαστροφή, να φωτίσει και να υπογραμμίσει τον αόρατο κίνδυνο. Αλλά και την προοδευτική πορεία της νεαρής μητέρας προς την αφάνεια και την εξαφάνιση. Ο τελετουργικός του τόνος, σαν χορικό αρχαίας ελληνικής τραγωδίας, εντείνει τη δραματικότητα αλλά και προοικονομεί τη μετάπτωση της ηρωίδας και την τελική πορεία της προς την καταστροφή.



*Ειδος Ταινίας: Δραματική
*Σκηνοθεσια: Joachim Lafosse
*Σεναριο: Thomas Bidegain, Joachim Lafosse
*Ηθοποιοι: Niels Arestrup, Tahar Rahim, Émilie Dequenne
*Υπότιτλοι: Ελληνικοί HardSubbed
*Διάρκεια: 111 Λεπτά
*Μεγεθος: 1460 ΜΒ
*IMDb: 6,7













Σαν free user στο EasyBytez μπορείτε να κατεβάζετε αρχεία μέχρι 200 MB το καθένα, αλλά για να κατεβάζετε τα αρχεια μου που ειναι μεγαλύτερα, πρεπει να κάνετε μια απλή εγγραφή ΕΔΩ ΔΩΡΕΑΝ για να κατεβάζετε μέχρι 512 MB ανά αρχείο.

http://www.easybytez.com/sjieaxf7gl1
http://www.easybytez.com/j6y9fer6cac
http://www.easybytez.com/qdm2pots88b
http://www.easybytez.com/v0zu2rbh2oc

Τετάρτη, 22 Μαΐου 2013

Persona (1966)

*Υπόθεση: Η διάσημη ηθοποιός του θεάτρου Elizabeth Volger μένει άφωνη κατά τη διάρκεια μιας παράστασης της «Ηλέκτρας» κι από τότε αρνείται να μιλήσει. Ο γιατρός την στέλνει να αναρρώσει στο εξοχικό παραθαλάσσιο κτήμα της, συντροφιά με την νοσοκόμα Άλμα, που αναλαμβάνει να τη βοηθήσει να ξεπεράσει το νευρικό κλονισμό της. Για να την κάνει να αντιδράσει, η Άλμα μιλάει ασταμάτητα, όπου τελικά φτάνει σε σημείο να της εξομολογείται ολα τα δικά της μυστικά μαζί και ένα ερωτικό...

δεσμό της.

*Extra: !!! Αριστούργημα !!! Η πιο πειραματική ταινία του Bergman, μια αριστουργηματική μινιμαλιστική σπουδή πάνω στη γυναικεία φύση, την ψυχολογία της χαμένης ταυτότητας και την ουσία της ανθρώπινης ύπαρξης, από τις πιο προχωρημένες και μοντέρνες δημιουργίες του παγκόσμιου κινηματογράφου.

Η ταινία ξεκινάει με μια σειρά «δυσαρμονικές» εικόνες: Ο γιος της Ελίζαμπεθ ξεφυλλίζει τον «Ήρωα της Εποχής μας» του Λερμόντοβ. Εικόνες από ταινία μέσα στην ταινία προβάλλονται, όπως και «αναμνήσεις» από παλιότερες ταινίες του Μπέργκμαν (Φυλακή, Σιωπή κ.τ.λ), ενώ η μηχανή προβολής κάνει φασαρία και τρεμοσβήνει.

Οι δύο γυναίκες, με τον καιρό, πλησιάζουν η μία την άλλη σε διάφορες καταστάσεις και αντιπαραθέσεις. Η αλληλεξάρτηση τους εξελίσσεται περίεργα. Οι προσωπικότητες τους αρχίζουν να μπερδεύονται. Η σχέση γίνεται ένα παιχνίδι ταυτοτήτων μεταξύ τους. Αυτό το αντιστικτικό παιχνίδι συνθέτει μια σονάτα που, με τη σειρά της, διαλύεται και εξαφανίζεται ανεπαίσθητα στον αέρα.

Ο Bergman χρησιμοποιεί όλα τα μέσα που του διαθέτει η τέχνη του για να συνθέσει αυτό το μουσικό «ψυχόδραμα», μια πανέμορφη μουσική δωματίου, με σκηνές ονείρου, με φλας-μπακ, με επίκαιρα στην τηλεόραση που αναφέρονται στον πόνο (ο βουδιστής μοναχός που αυτοπυρπολείται, φωτογραφίες από το γκέτο της Βαρσοβίας), με τρεις μονολόγους, ο καθένας καλύτερος από τον άλλο (το σεξ της Άλμα στην πλαζ σε αντίστιξη με εκείνο γύρω από το μωρό της Ελίζαμπεθ που γεννήθηκε παραμορφωμένο). Μια ψυχική «εμπειρία» που πλάθεται σταδιακά μέσα από εικόνες, μνήμες, αναφορές, κι όπου κύριο στοιχείο παραμένει η ποίηση.

Ο Σουηδός υπαρξιστής στην πιο ακραία, από άποψη φόρμας, στιγμή του ανατέμνει την γυναικεία ψυχοσύνθεση αλλά και την αλληλεπίδραση του ερμηνευτή με τους ρόλους του, βασανίζεται για άλλη μια φορά από τη σιωπή του Θεού και χτίζει ένα τεράστιο ερωτηματικό ντυμένο στο λευκό, που σφηνώνεται στο μυαλό του θεατή. Δύο άνθρωποι στη συσκευασία ενός; Ή μήπως, δύο άνθρωποι που έχουν γίνει ένα;

Η "Περσόνα" είναι ένα φιλμ με νοημοσύνη, ένα ψυχολογικό παιχνίδι που στο τέλος αντιστρέφει τους ρόλους, μια αλληγορική σπουδή για την ουσία της τέχνης. Ο μεγάλος δημιουργός μεγαλουργεί ως ανατόμος της ανθρώπινης ψυχής και σε τρομάζει με τις αλήθειες του υποσυνειδήτου που αναδύει, τόσο άμεσα και ωμά, στην επιφάνεια.



*Ειδος Ταινίας: Δραματική
*Σκηνοθεσια: Ingmar Bergman
*Σεναριο: Ingmar Bergman
*Ηθοποιοι: Bibi Andersson, Liv Ullmann, Margaretha Krook
*Υπότιτλοι: Ελληνικοί HardSubbed
*Διάρκεια: 85 Λεπτά
*Μεγεθος: 1130 ΜΒ
*IMDb: 8,2













Σαν free user στο EasyBytez μπορείτε να κατεβάζετε αρχεία μέχρι 200 MB το καθένα, αλλά για να κατεβάζετε τα αρχεια μου που ειναι μεγαλύτερα, πρεπει να κάνετε μια απλή εγγραφή ΕΔΩ ΔΩΡΕΑΝ για να κατεβάζετε μέχρι 512 MB ανά αρχείο.

http://www.easybytez.com/9whj8blzp60
http://www.easybytez.com/f6sf5x2mglu
http://www.easybytez.com/9rpdjhh2xay

Δευτέρα, 20 Μαΐου 2013

Narc (2002)

*Υπόθεση: Ο Nick Tellis είναι αξιωματικός της Δίωξης Ναρκωτικών του Ντητρόιτ αλλά και ναρκομανής, που τελικά αποτοξινώνεται. Πόσο δυνατόν όμως είναι να μείνεις καθαρός, σε μια τέτοια υπηρεσία; Έτσι πολύ σύντομα, θα τον ξαναβάλουν παρά τη θέλησή του και πάλι στα ναρκωτικά, όταν του αναθέτουν μια υπόθεση δολοφονίας μέσω πληρωμένου εκτελεστή μετά τον βίαιο θάνατο ενός αστυνομικού στην ώρα του καθήκοντος. Το τμήμα ορίζει τον Tellis ως αντικαταστάτη του...

θύματος και συνεργάτη του διαβόητου Henry Oak. Σύντομα οι δυο τους αρχίζουν να κυκλοφορούν στους φονικούς δρόμους της πόλης, σε βρωμερά καταγώγια, στέκια διακίνησης του «κρακ» και ύποπτα, σκοτεινά δρομάκια. Μέρη τόσο οικεία έως πρόσφατα, στον Tellis… Όσο εμπλέκονται βαθύτερα στην υπόθεση, αποδεικνύεται ότι ο Oak γνωρίζει υπερβολικά πολλές λεπτομέρειες για τις συνθήκες του φόνου, τις οποίες όμως, δεν μοιράζεται με τον συνεργάτη του.

*Extra: !!! Αριστούργημα !!! Μια σκληρή αστυνομική περιπέτεια που αποτελεί ένα κλασικό διαμάντι του ανεξάρτητου κινηματογράφου. Ο νεαρός σκηνοθέτης Joe Carnahan κλέβει την παράσταση με το Narc, ένα εξαιρετικό αστυνομικό θρίλερ πιστό στην παράδοση των κλασσικών ταινιών του είδους, όπως το The French Connection ή το Serpico. Μάλιστα ο σκηνοθέτης του πρώτου, William Friedkin, χαρακτήρισε το Narc ως, το καλύτερο αστυνομικό θρίλερ που έγινε ποτέ, ενώ ο Tom Cruise μόλις είδε την ταινία στο φεστιβάλ του Sundance ενθουσιάστηκε και συνέβαλε στην προώθηση της ως παραγωγός.

Από το έντονο ξεκίνημα της ταινίας με μια φρενήρη καταδίωξη ο σκηνοθέτης κρατάει μια εξαιρετική ατμόσφαιρα που θυμίζει αρκετά το Se7en, σκοτεινή και με έντονα μπλε χρώματα. Ο Carnahan εμβαθύνει πολύ στους χαρακτήρες των ηρώων, κρατώντας αργούς ρυθμούς με σποραδικές εκρήξεις δράσης, πολύ καλά γυρισμένες ώστε ο θεατής να νομίζει ότι συμμετέχει στη εξέλιξη της ιστορίας.

Οι κανόνες των ταινιών του είδους ακολουθούνται πιστά μέχρι την κορύφωση του φινάλε και την σκοτεινή κατάληξη της ιστορίας. Οι δύο εξαιρετικές ερμηνείες των Jason Patric και Ray Liotta είναι άλλος ένας λόγος που το Narc είναι σίγουρα μια από τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς και ένα από τα καλύτερα αστυνομικά θρίλερ που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Αξίζει οπωσδήποτε της προσοχής σας.



*Ειδος Ταινίας: Εγκλήματος | Δραματική | Θρίλερ
*Σκηνοθεσια: Joe Carnahan
*Σεναριο: Joe Carnahan
*Ηθοποιοι: Dan Leis, Jason Patric, Chi McBride
*Υπότιτλοι: Ελληνικοί HardSubbed
*Διάρκεια: 105 Λεπτά
*Μεγεθος: 2050 ΜΒ
*IMDb: 7,2













Σαν free user στο EasyBytez μπορείτε να κατεβάζετε αρχεία μέχρι 200 MB το καθένα, αλλά για να κατεβάζετε τα αρχεια μου που ειναι μεγαλύτερα, πρεπει να κάνετε μια απλή εγγραφή ΕΔΩ ΔΩΡΕΑΝ για να κατεβάζετε μέχρι 512 MB ανά αρχείο.

http://www.easybytez.com/onc4on592zl
http://www.easybytez.com/7k8pc8zh82b
http://www.easybytez.com/fjbrsa6xvrk
http://www.easybytez.com/fng7277sf7h
http://www.easybytez.com/m3bg2g23x9u

Κυριακή, 19 Μαΐου 2013

Run Lola Run (1998)

*Υπόθεση: Η Lola μιλάει στο τηλέφωνο με το φίλο της, το Manni. Ο τελευταίος χρειάζεται να βρει 100.000 γερμανικά μάρκα, περίπου στα 51,130 € μέσα σε 20 λεπτά προκειμένου να τα παραδώσει σε ένα περίεργο τύπο με τον οποίο έκανε ο Manni λαθρεμπόριο. Με το που κλείνει το τηλέφωνο η Lola αρχίζει να τρέχει συνέχεια για να του βρει τα χρήματα πριν τελειώσει το 20λεπτο. Θα εχει ομως τελειώσει μετά το τελος της προθεσμίας; Όχι γιατί μετα το τέλος του εικοσαλέπτου, θα αρχίσει μια...

αλλη περιπέτεια...

*Extra: Η βασική πρωτοτυπία της ταινίας αποτελεί το γεγονός ότι έχουμε μια απλή ιστορία, η οποία, όμως δίνεται με τρεις διαφορετικούς τρόπους. Κάθε φορά, όμως, η ιστορία εξελίσσεται διαφορετικά. Όπως αναφέρεται και στην ατάκα του προλόγου, όλα τα ενδεχόμενα είναι πιθανά. Καθώς η Lola τρέχει, υπάρχουν ορισμένες υπό - πλοκές, οι οποίες εξελίσσονται ανάλογα με τη δική της πορεία. Αρκεί ένα δευτερόλεπτο να φτάσει νωρίτερα ή αργότερα ώστε να αλλάξουν τα γεγονότα.

Ακόμη, παρατηρούμε πως η Lola επηρεάζει διάφορους ανθρώπους με τους οποίους έρχεται σε επαφή (οπτική, σωματική) κατά τη διάρκεια του τρεξίματος. Κάθε φορά υπάρχει μια σημαντική διαφοροποίηση στην εξέλιξη της δικής τους ιστορίας. Επιπλέον παρατηρούμε σε μια από τις εκδοχές πως φαινομενικά άγνωστοι μεταξύ τους άνθρωποι μπορεί από την πορεία των γεγονότων να επηρεάσουν τις μεταξύ τους ζωές.

Παράλληλα, η ιστορία δίνεται με μια ιδιαίτερα ευρηματική σκηνοθεσία, σε βαθμό που ενδεχομένως να θεωρηθεί υπερβολικός. Προσωπικά θεωρώ ότι οι ρυθμοί ταιριάζουν απόλυτα στο έργο. Ειδικότερα, ο Tykwer καταφεύγει σε ποικίλες μεθόδους με σκοπό να κρατήσει το ενδιαφέρον στα ύψη: με τη χρήση animation, αργής κίνησης και τεμαχισμό της οθόνης σε περισσότερα πλάνα, κατορθώνει να κρατά την αδρεναλίνη στα ύψη και ταυτόχρονα να καθιστά συναρπαστικό ένα θέαμα που υπό φυσιολογικές συνθήκες θα κούραζε σχετικά σύντομα.

Πιο αναλυτικά, είναι αξιοσημείωτο ότι τα πολλά μέσα που χρησιμοποιεί ο σκηνοθέτης, είναι προσεκτικά δομημένα. Για παράδειγμα, οι σκηνές του πατέρα της Lola στο γραφείο του είναι γυρισμένες σε video, ώστε να δείχνουν ως μια διαφορετική ιστορία σε σχέση με την κύρια υπόθεση, ενώ τα flashback είναι σε ασπρόμαυρο. Επιπλέον, η τεχνική του animation χρησιμοποιείται στα ίδια χρονικά σημεία του τρεξίματος και τις τρεις φορές που ξετυλίγεται η ιστορία.

Επιπλέον, η χρήση της μουσικής, γραμμένης μεταξύ άλλων και από το σκηνοθέτη Tom Tykwer και την πρωταγωνίστρια Franka Potente κρίνεται απόλυτα επιτυχημένη. Ειδικότερα, οι γρήγοροι, μπιτάτοι ρυθμοί των κομματιών ταιριάζουν πλήρως με τους φρενήρης ρυθμούς που τρέχει η Lola. Χαρακτηριστικά, η μουσική ακούγεται μόνο στο background όταν η Lola σταματά να τρέχει και συνομιλεί με κάποιο χαρακτήρα (π.χ. τον πατέρα της), καθώς υπάρχει ακόμη η αίσθηση του χρόνου που τρέχει.

Σημαντικό μερίδιο στην επιτυχία του έργου έχουν οι ερμηνείες. Η Franka Potente είναι θαυμάσια στο ρόλο της. Εκτός από το τρέξιμο, είναι ιδιαίτερα πειστική στις σκηνές όπου είναι αγχωμένη και εκνευρισμένη. Ο συμπρωταγωνιστής της Moritz Bleibtreu, είναι, επίσης, εξαιρετικός υποδυόμενος το Manni. Οι εκφράσεις του προσώπου του είναι χαρακτηριστικές. Πειστικοί είναι, ακόμη και οι δεύτεροι ρόλοι.

Πρόκειται για ένα σύντομο μεν, αλλά εξαιρετικά καλοδουλεμένο έργο που μπορείτε να δείτε πολλές φορές. Κάθε φορά υπάρχει κάτι νέο να δώσει, κάποια μικρή λεπτομέρεια μπορεί να προσέξετε παραπάνω, γιατί είναι αυτές οι μικρές λεπτομέρειες που κάνουν το έργο αυτό μοναδικό.



*Ειδος Ταινίας: Δράσης | Περιπέτεια | Θρίλερ
*Σκηνοθεσια: Tom Tykwer
*Σεναριο: Tom Tykwer
*Ηθοποιοι: Franka Potente, Moritz Bleibtreu, Herbert Knaup
*Υπότιτλοι: Ελληνικοί HardSubbed
*Διάρκεια: 81 Λεπτά
*Μεγεθος: 1640 ΜΒ
*IMDb: 7,8













Σαν free user στο EasyBytez μπορείτε να κατεβάζετε αρχεία μέχρι 200 MB το καθένα, αλλά για να κατεβάζετε τα αρχεια μου που ειναι μεγαλύτερα, πρεπει να κάνετε μια απλή εγγραφή ΕΔΩ ΔΩΡΕΑΝ για να κατεβάζετε μέχρι 512 MB ανά αρχείο.

http://www.easybytez.com/yudiwrtquln
http://www.easybytez.com/dovyu3triq8
http://www.easybytez.com/lj2p3gpeka9
http://www.easybytez.com/boroq7vbar1