Σάββατο, 13 Οκτωβρίου 2012

The Third Man (1949)

*Υπόθεση: Βιέννη, λίγο μετά το τέλος του Βʼ Παγκοσμίου Πολέμου. Η Βιέννη στην καρδιά της Ευρώπης, άλλοτε αριστοκρατική και πολύ γλεντζέδικη, τώρα έχοντας περάσει την φονική δραση των κατακτητων, είναι κατεστραμμένη, φτωχή και διαιρεμένη σε συμμαχικές ζώνες επιρροής, και προσπαθεί να επιβιώσει μέσα από συντρίμμια, ενώ καλπάζει η μαύρη αγορά. Σε ένα τέτοιο κλίμα καταφτάνει ένας αφελής και άνεργος συγγραφέας μυθιστορημάτων, ο Χόλι Μάρτινς μετά απο την πρόσκληση ενός...

παλιού του φίλου, του Χάρι Λάιμ. Όταν όμως φτάνει εκεί τον περιμένει μια δυσάρεστη έκπληξη: ο Λάιμ έχει ήδη πεθάνει σε αυτοκινητιστικό ατύχημα. Και ενώ είναι έτοιμος να φύγει πάλι πίσω στην Αμερική, αρχίζει να υποψιάζεται ότι ο θάνατος του Χάρι μπορεί και να μην ήταν τόσο ατύχημα, όσο δολοφονία. Γνωρίζει τους φίλους του Χάρι, την κοπέλα του και έναν Άγγλο αστυνομικό επιθεωρητή και εμπλέκεται όλο και περισσότερο στην υπόθεση. Το μυστήριο μεγαλώνει συνεχώς, καθώς φαίνεται ότι στον τόπο του ατυχήματος εκτός από τους δύο φίλους του Χάρι, που τον σήκωσαν, υπήρχε και ένας τρίτος άνθρωπος, που ίσως είχε ρόλο-κλειδί στον περίεργο ατύχημα. Το μυαλό του νεαρού συγγραφέα αρχίζει να φαντάζεται διάφορα σενάρια ενώ σιγά σιγά ανακαλύπτει όλη την αλήθεια, μια αλήθεια που δεν είχε ποτέ υποψιαστεί.

*Extra: !!! Αριστούργημα !!! Μία από τις καλύτερες ταινίες στην ιστορία του σινεμά, σε σενάριο του Graham Greene, με πολύ ευρηματική σκηνοθεσία, υπέροχη ασπρόμαυρη φωτογραφία και μουσική, παραδειγματική αξιοποίηση των φυσικών ντεκόρ, για την δημιουργία ατμόσφαιρας και αξέχαστες ερμηνείες από ένα σύνολο εξαιρετικά ταλαντούχων ηθοποιών.

Η σκηνοθεσία του Carol Reed είναι ατμοσφαιρική, με ρυθμό και σωστές δόσεις σασπένς. Ακροβατεί με επιτυχία ανάμεσα στο καθαρόαιμο νουάρ, στο θρίλερ και στο κοινωνικοπολιτικό δραμα. Ευρηματική και παράτολμη, δημιουργεί ένα τελείως πρωτοποριακό και αξεπέραστο οπτικό στυλ. Πολλά πλάνα της ταινίας είναι υπό κλίση και παρμένα από λοξή γωνία. Ευρυγώνιοι φακοί παραμορφώνουν τα πρόσωπα και τα τοπία και ο παράξενος φωτισμός μετατρέπει την πόλη σε έναν εξπρεσιονιστικό εφιάλτη, εκφράζοντας έτσι την παράνοια, τον παραλογισμό και το κλίμα ανασφάλειας και φόβου, που επικρατούσε όχι μόνο στην Βιέννη, αλλά σε ολόκληρη την Ευρώπη, την πρώτη περίοδο μετά τον Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, στην αρχή του Ψυχρού Πολέμου.

Όλα τα γυρίσματα έγιναν σε πραγματικές τοποθεσίες της Βιέννης και όχι μέσα σε κάποιο στούντιο. Αυτό το γεγονός, σε συνδυασμό με την παραδειγματική αξιοποίηση των φυσικών ντεκόρ, προσέδωσε μεγάλη πιστότητα και ρεαλισμό στην εικόνα. Στην καταπληκτική ατμόσφαιρα της ταινίας συμβάλλει και η εξαιρετική δουλειά του διευθυντή φωτογραφίας Robert Krasker, που δημιουργεί όλο αυτό το σκοτεινό και ύποπτο τοπίο της Βιέννης.

Εδώ ειναι αναγκαίο να επισημάνω οτι εχει παραμείνει κλασική ταινία στο είδος του για ενα βασικό λόγο: την ανεπανάληπτη φωτογραφία. Το ασπρόμαυρο σύμπαν της μεταπολεμικής Βιέννης μοιάζει ακόμα και σήμερα ολοζώντανο και περισσότερο αληθινό από μία σημερινή, έγχρωμη λήψη. Αυτή ακριβώς η δύναμη της ασπρόμαυρης φωτογραφίας να επιβάλλει μία εναλλακτική πραγματικότητα και να την υποστηρίζει σε βαθμό που να μοιάζει με τη μοναδική πιθανή χαρακτηρίζει το «The Third Man».

Ένα άλλο χαρακτηριστικό που έκανε την ταινία να ξεχωρίζει είναι και η πολύ ιδιαίτερη μουσική του Αυστριακού Anton Karas. Το κλασσικό θέμα ειναι παιγμένο με το τοπικό έγχορδο zither, μουσικό όργανο προερχόμενο από την αρχαία ελληνική κιθάρα.

Οι ερμηνείες είναι και αυτές θαυμάσιες. Ο Joseph Cotton υποδύεται με πειθώ τον αφελή Αμερικανό Μάρτινς, η Ιταλίδα Αlida Valli είναι πανέμορφη και ερμηνεύει με έντονο συναίσθημα την Άννα, ο Trevor Howard αποδεικνύεται ο πιο κατάλληλος για τον ρόλο του απαθή τυπικού Άγγλου στρατιωτικού που περιφέρεται συνεχώς με το μπερέ και το μοντγκόμερι, σαν να είναι στη μέση του πολέμου και βέβαια ο Orson Welles μοναδικός στον μικρό αλλά καθοριστικό ρόλο του, καταφέρνει και επισκιάζει σχεδόν όλους τους υπόλοιπους συντελεστές.

Η κορυφαία στιγμή της ταινίας είναι αναμφίβολα η συνάντηση των δύο παλαιών φίλων στο λούνα παρκ και η ειλικρινής συνομιλία τους. Ο κορυφαίος Orson Welles κλέβει κυριολεκτικά την παράσταση με έναν μυθικό μονόλογο που έγραψε ο ίδιος, αποδίδει το νόημα της ταινίας και το λόγο της εγκληματικά τυχοδιωκτικής συμπεριφοράς του, ένα κορυφαίο σχόλιο για την χαμένη ταυτότητα, την απώλεια και τη φθορά των σχέσεων.



*Ειδος Ταινίας: Μυστηρίου | Φιλμ Νουάρ
*Σκηνοθεσια: Carol Reed
*Σεναριο: Graham Green, Alexander Korda
*Ηθοποιοι: Joseph Cotten, Alida Valli and Orson Welles
*Υπότιτλοι: Ελληνικοί HardSubbed
*Διάρκεια: 104 Λεπτά
*Μεγεθος: 1450 MB
*IMDb: 8,4













Σαν free user στο EasyBytez μπορείτε να κατεβάζετε αρχεία μέχρι 200 MB το καθένα, αλλά για να κατεβάζετε τα αρχεια μου που ειναι μεγαλύτερα, πρεπει να κάνετε μια απλή εγγραφή ΕΔΩ ΔΩΡΕΑΝ για να κατεβάζετε μέχρι 512 MB ανά αρχείο.

http://www.easybytez.com/mpmplksk2me
http://www.easybytez.com/mx3den2t742
http://www.easybytez.com/877w24uhfk8
http://www.easybytez.com/gbpcl9h9ong

Παρασκευή, 12 Οκτωβρίου 2012

Three Monkeys (2008)

*Υπόθεση: Η ιστορία είναι εμπνευσμένη από ένα γιαπωνέζικο μύθο: Ο ένας δεν έβλεπε, ο άλλος δεν άκουγε και ο τρίτος δε μιλούσε. Ο Σερβέτ είναι ένας επιχειρηματίας που ζει και δραστηριοποιείται στην Κωνσταντινούπολη. Έχοντας και το σαράκι της πολιτικής, θέλει να εκτεθεί στον αντίστοιχο στίβο: κατεβαίνει ως υποψήφιος βουλευτής. Όμως, μια νύχτα που οδηγάει νυσταγμένος σε έναν έρημο δρόμο, χτυπάει με το αυτοκίνητό του έναν άνθρωπο και τον σκοτώνει. Για να μην αμαυρωθεί το...

όνομά του και χάσει την ευκαιρία να γίνει βουλευτής, προτείνει στον οδηγό του, τον Εγιούπ, να αναλάβει εκείνος την ευθύνη, να εκτίσει την ποινή φυλάκισης και ως ανταπόδοση, ο Σερβέτ δεσμεύεται ότι θα φροντίζει οικονομικά την οικογένειά του: τη γυναίκα του, Χασέρ και τον γιο του, Ισμαήλ. Ο Εγιούπ δέχεται. Ο Ισμαήλ βιάζεται να πάρει τα λεφτά που υποσχέθηκε ο Σερβέτ στον πατέρα του: θέλει να αγοράσει αυτοκίνητο. Η Χασέρ αναγκάζεται να πάει να τα ζητήσει από τον Σερβέτ. Αντί να πάρει λεφτά, όμως, αναπτύσσει ερωτική σχέση μαζί του. Σχέση που ο Ισμαήλ βλέπει με τα ίδια του τα μάτια. Ο Εγιούπ αποφυλακίζεται και καταλαβαίνει ότι κάτι πάει στραβά. Ο Ισμαήλ, νιώθοντας ενοχές και θέλοντας περισσότερα χρήματα, θα σκοτώσει τον Σερβέτ. Ο Εγιούπ θα αποταθεί σε κάποιον ακόμα πιο φτωχό από εκείνον, να αναλάβει την ευθύνη της δολοφονίας, με αντάλλαγμα χρήματα που θα πάρει μόλις αποφυλακιστεί. Ο κύκλος αυτός του αίματος δεν λέει να κλείσει ποτέ...

*Extra: !!! Αριστούργημα !!! Μια απο τις καλύτερες ταινίες του συγχρονου κινηματογράφου. Ο Τζεϊλάν, παραδίδει μαθήματα σκηνοθετικής οικονομίας, αισθητικής έκφρασης και στυλιστικού ύφους, σε ένα καμβά όπου το εικαστικό ντελίριο παραδίδεται στους συμβολισμούς και την εγκεφαλική αποστασιοποίηση της 7ης Τέχνης. Η αποξένωση των διαπροσωπικών σχέσεων, με τη διάλυση της οικογένειας, τα ηθικά διλήμματα, η υποταγή στην εξουσία και το χρήμα, αποτελούν το γαϊτανάκι γύρω από το οποίο περιστρέφονται οι 4 χαρακτήρες, από τους οποίους οι 3 είναι οι "πίθηκοι".

Οι «Τρεις πίθηκοι» του τίτλου αναφέρονται στη γνωστή εικόνα των πιθήκων που κλείνουν τα μάτια, τα αυτιά και το στόμα. Ετσι κάνουν και οι ήρωες της ταινίας. Δεν μιλούν και κάνουν ότι δεν ακούν και ότι δεν βλέπουν. Ομως αισθάνονται, νιώθουν μοναξιά και οργή και τη συσσωρεύουν μέχρι να την εκφράσουν εκρηκτικά.

Είναι σα να παρακολουθείς μία αρχαία ελληνική τραγωδία, με την χαρακτηριστική κορύφωση και το "θεϊκά" λυτρωτικό φινάλε. Ο δημιουργός Τζεϊλάν αναδεικνύεται σε μια εξέχουσα ξεχωριστή κινηματογραφική μορφή που επεξεργάζεται το φάσμα της ανθρώπινης ψυχής και τα συναισθήματα μέσα από το πρίσμα του ταλέντου και της διαίσθησής του. Αγάπη και μίσος, ανομία, αλλά και συγχώρεση, άφεση αμαρτιών κατοικοεδρεύουν αμφότερα σε κάθε ανθρώπινη ψυχή.

Διαφορετικό σινεμά, με αποσπασματική αφήγηση, δεν παρουσιάζει τίποτα έτοιμο στον θεατή. Οι ερμηνείες που δίνονται στη βάση της λογικής προορίζονται για έμπειρους σινεφίλ ή νέους, που αναζητούν και ψάχνουν να προβληματιστούν πάνω σε διαχρονικές αξίες, αποδραματοποιημένα και υπαινικτικά.

Αν πιστεύεται ότι την αλήθεια πρέπει πάντα να την ψάχνουμε και να τη "βιώνουμε" πάση θυσία, ανεξαρτήτως κόστους, τότε οι ΤΡΕΙΣ ΠΙΘΗΚΟΙ θα σου μείνουν χαραγμένοι στη μνήμη για πάντα.



*Ειδος Ταινίας: Δραματική
*Σκηνοθεσια: Nuri Bilge Ceylan
*Σεναριο: Ebru Ceylan, Nuri Bilge Ceylan
*Ηθοποιοι: Yavuz Bingol, Hatice Aslan and Rifat Sungar
*Υπότιτλοι: Ελληνικοί HardSubbed
*Διάρκεια: 109 Λεπτά
*Μεγεθος: 2290 MB
*IMDb: 7,2













Σαν free user στο EasyBytez μπορείτε να κατεβάζετε αρχεία μέχρι 200 MB το καθένα, αλλά για να κατεβάζετε τα αρχεια μου που ειναι μεγαλύτερα, πρεπει να κάνετε μια απλή εγγραφή ΕΔΩ ΔΩΡΕΑΝ για να κατεβάζετε μέχρι 512 MB ανά αρχείο.

http://www.easybytez.com/49fjk3ex75a
http://www.easybytez.com/thrvqjxmd4f
http://www.easybytez.com/58vapgz3x5a
http://www.easybytez.com/3eh6p53q1cx
http://www.easybytez.com/4t4see0fuee
http://www.easybytez.com/6qry3vk6omk

Πέμπτη, 11 Οκτωβρίου 2012

Take Shelter (2011)

*Υπόθεση: Ο Curtis είναι ένας ήσυχος και εργατικός οικογενειάρχης που ζει μαζί με τη σύζυγό του, Samantha, και την κορούλα του κάπου στην ύπαιθρο. Φαινομενικά δεν έχει τίποτα το ιδιαίτερο μέχρι ότου αρχίσει ξαφνικά να βλέπει οράματα φυσικών καταστροφών. Η συμπεριφορά του αμεσως θα γίνει παράξενη ξενίζοντας τους γύρω του. Παρά τις επίμονες αντιρρήσεις της γυναίκας του, αποφασίζει να υλοποιήσει την ιδέα που του έχει καρφωθεί ως απάντηση στα φαινόμενα Αποκάλυψης που...

βλέπει: να φτιάξει ένα υπόγειο καταφύγιο. Από τι όμως πραγματικά χρειάζεται να προστατέψει την οικογένειά του; Από κάποια επερχόμενη καταστροφή ή μήπως τον ίδιο του τον εαυτό;

*Extra: Ένα από τα φιλμ που έκαναν αίσθηση και καταχειροκροτήθηκε στις φετινές Κάννες και κέρδισε τόσο το Μέγα Βραβείο της 50ης εβδομάδας κριτικής του φεστιβάλ όσο και το βραβείο SACD σεναρίου.

Μια ανεξάρτητη προσπάθεια μακριά από την αισθητική και τα κλισέ του Χόλυγουντ. Το καταφύγιο είναι μια από αυτές τις ταινίες χτισμένη με μεράκι, ευαισθησία και πολύ καλό καστ. Ο Μάικλ Σάνον και η Τζέσικα Τζαστέιν είναι απλά υπέροχοι. Το πάντρεμα τους και η χημεία τους είναι παραπάνω από συγκινητικές.

Ο Κέρτις Λαφόρς (Μάικλ Σάνον) ζει μια ήσυχη ζωή με την γυναίκα του και το παιδί τους σε ένα ωραίο σπίτι και καθώς όλα δείχνουν ότι τίποτα δεν θα χαλάσει την αρμονία τους ξεκινάνε μια σειρά από γεγονότα που διαταράσσουν την καθημερινότητα του. Οι καθημερινοί εφιάλτες και το άγχος τον επισκέπτονται καθημερινά κι ένα διαρκές αίσθημα ότι θα χάσει την οικογένεια του τον οδηγούν μέχρι τον ψυχίατρο. Οι καταιγίδες που ταλαιπωρούν την περιοχή μόνο τυχαίες δεν είναι καθώς αντανακλούν τον εσωτερικό του κόσμο.

Το καταφύγιο που δημιουργεί για να προστατευτεί η οικογένεια του είναι στην πραγματικότητα ένα καταφύγιο του υποσυνείδητου του για να αντιμετωπίσει τους προβληματισμούς και τα ψυχικά του τραύματα. Ο Κέρτις έχει πολλούς λόγους για όλα αυτά που του συμβαίνουν.

Η Μητέρα του πάσχει από σχιζοφρένεια(γεγονός που φοβίζει και τον ίδιο λόγω κληρονομικότητας) και δεν έχουν τις καλύτερες σχέσεις, η κόρη του είναι κωφάλαλη και η φροντίδα προς αυτήν αυτόματα πρέπει να είναι πιο προσεχτική και με μεγαλύτερο βάρος. Εκτός από αυτά η οικονομική κρίση που μαστίζει όλο τον πλανήτη δεν μπορεί να τον αφήσει αδιάφορο. Έτσι λοιπόν ο πρωταγωνιστής παλεύει με τον εσωτερικό του κόσμο και προσπαθώντας να σώσει την οικογένεια του καταλήγει ορισμένες στιγμές χωρίς να το θέλει να τους κάνει κακό.

Εν κατακλείδι έχουμε να κάνουμε πραγματικά με μια όμορφη και καλοσχεδιασμένη ταινία που θίγει κοινωνικά ζητήματα και θέτει προβληματισμούς. Το τελος μπερδεύει λίγο το τελικό αποτέλεσμα αλλά αφήνει τον θεατή να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα...



*Ειδος Ταινίας: Δραματική
*Σκηνοθεσια: Jeff Nichols
*Σεναριο: Jeff Nichols
*Ηθοποιοι: Michael Shannon, Jessica Chastain and Shea Whigham
*Υπότιτλοι: Ελληνικοί HardSubbed
*Διάρκεια: 121 Λεπτά
*Μεγεθος: 2060 MB
*IMDb: 7,5













Σαν free user στο EasyBytez μπορείτε να κατεβάζετε αρχεία μέχρι 200 MB το καθένα, αλλά για να κατεβάζετε τα αρχεια μου που ειναι μεγαλύτερα, πρεπει να κάνετε μια απλή εγγραφή ΕΔΩ ΔΩΡΕΑΝ για να κατεβάζετε μέχρι 512 MB ανά αρχείο.

http://www.easybytez.com/rg6tg75itf7
http://www.easybytez.com/14txi0w20od
http://www.easybytez.com/xnh8juupknn
http://www.easybytez.com/12vfkibnp1m
http://www.easybytez.com/u9pix3t2o5o

Τετάρτη, 10 Οκτωβρίου 2012

Harakiri (1962)

*Υπόθεση: Η μεγάλη σε διάρκεια ειρήνη στην Ιαπωνία του 17ου αιώνα ώθησε τους άρχοντες (Σογκούν) να διαλύσουν τις πολεμικές φατρίες καταδικάζοντας πολλούς σαμουράι σε ανεργία και φτώχεια. Η μοναδική λύση σε μια τέτοια μίζερη ζωή, που θα αποκαθιστούσε την τιμή τους, σύμφωνα με τον αυστηρό κώδικα των σαμουράι, ήταν μια τελετουργική αυτοκτονία, το χαρακίρι. Ο γηραιός πολεμιστής, Χανσίρο Τσουγκούμο φτάνει στον πύργο του ευγενούς άρχοντα Σάιτο για να ζητήσει την άδεια του...

να κάνει χαρακίρι. Εκεί μαθαίνει για την τραγική μοίρα του γαμπρού του, του νεαρού σαμουράι Μοτόμε, που έχοντας πουλήσει το σπαθί του για να συντηρήσει την άρρωστη γυναίκα του βρήκε φρικτό θάνατο όταν υποχρεώθηκε να κάνει χαρακίρι με ένα σπαθί από μπαμπού. Οργισμένος με την σκληρότητα του άρχοντα ο Χανσίρο σχεδιάζει την εκδίκησή του.

*Extra: !!! Αριστούργημα !!! Μία ταινία ορόσημο για τον ιαπωνικό κινηματογράφο, και μία απο τις γνωστότερες και πιο ονομαστές στο δυτικό κόσμο. Ο παραγνωρισμένος εν συγκρίσει με την, αποτελούμενη από τους Κουροσάβα, Μιζογκούτσι και Όζου, αγία τριάδα του ιαπωνικού κινηματογράφου, Μασάκι Κομπαγιάσι παραδίδει μαθήματα απωανατολικής διαλεκτικής, ξεφλουδίζοντας αργά και υπομονετικά τα αρχικά φιλμικά στρώματα προκειμένου να φτάσει στον πυρήνα του προβληματισμού του.

Ο πανάρχαιος θεσμός του χαρακίρι, της τελετουργικής αυτοκτονίας των πολεμιστών σαμουράι για λόγους τιμής, θα λειτουργήσει ως θεμέλιο επί του οποίου θα τοποθετηθεί επιμελώς ένας εκρηκτικός μηχανισμός που θα ανατινάξει κάθε τυπολατρική σύμβαση, αφήνοντας μονάχα επαναστατικά συντρίμμια. Η ιστορία γράφεται και διδάσκεται πάντοτε από τους νικητές, οι νόμοι και οι θεσμοί απορρέουν από την καθεστηκυία τάξη πραγμάτων, ακόμη και οι άγραφοι κανόνες και οι παραδόσεις δεν ξεφεύγουν από την απόχη της εξουσίας. Ο Κομπαγιάσι θα υπονομεύσει σκοπίμως και μεθοδικά ένα περιτύλιγμα τιμής και ανδρείας μονάχα για να εξυψώσει το ουσιαστικό περιεχόμενο και ζητούμενο της διαφύλαξης της αξιοπρέπειας, της μέχρι τέλους αντίστασης και μάχης.

Σε μία από τις πιο ωμά δοσμένες σκηνές της ιστορίας του κινηματογράφου, κανένας ηρωισμός δεν στέκει αλώβητος, κανένας εξωραϊσμός δεν μένει ανέπαφος, κάθε ευρέως διαδεδομένη εικόνα μεταλλάσσεται σε εφιαλτικό λαογραφικό έκθεμα, κάθε μύθος υποβαθμίζεται σε μύθευμα. Η μυσταγωγία της τελετουργίας μετατρέπεται σε βάναυσο φονικό, ο ιερός κώδικας τιμής σε υποκρισία και μέσο επιβίωσης εν καιρώ εξαθλίωσης και ανέχειας. Η καλογυαλισμένη ατσάλινη λεπίδα του κατάνα αντικαθίσταται από ένα ευτελές ξίφος φτιαγμένο από μπαμπού, ο ένδοξος θάνατος παραχωρεί τη θέση του κραυγές αγωνίας, ικεσίες για οίκτο και μία αυτοχειρία που ομοιάζει περισσότερο σε σφαγή. Η μόνη τελετουργία που εν τέλει επιβιώνει είναι αυτή της σκηνοθετικής προσέγγισης, της αισθητικής φόρμας που εξυφαίνει σταδιακά και αριστοτεχνικά το ένδυμα της καταβαράθρωσης δογμάτων και αμφισβήτησης βεβαιοτήτων, υψώνοντας μία κραυγή διαμαρτυρίας απέναντι σε ένα διαιωνιζόμενο πνεύμα μιλιταρισμού και απολυταρχισμού που καταπνίγει κάθε απόπειρα ενάντιου ψιθύρου.

Την εισαγωγική υποβλητική και ράθυμη αφήγηση θα διαδεχτεί το φρενήρες κυρίως μέρος, γεμάτο εκρήξεις που ανατέμνουν τα χρονικά επίπεδα και λειτουργούν επεξηγηματικά, για να καταλήξουμε στο γκραν φινάλε της τελικής σύγκρουσης και λύσης, σε ένα αιματοβαμμένο κρεσέντο μάταιης εκδίκησης, σύμβολο και κορωνίδα μίας γενναίας κινηματογραφικής επίθεσης που έχει εξαπολυθεί. Μονοπλάνα σπάνιας λυρικής δύναμης, περίτεχνες γωνίες λήψης και ένας εμπνευσμένος τεμαχισμός του χώρου συμπληρώνουν και ολοκληρώνουν τη φιλοτέχνηση ενός εικαστικού αριστουργήματος, το οποίο δρα καίρια σαν πυροβολισμός εξ επαφής όσο και ύπουλα, σαν μη ανιχνεύσιμο δηλητήριο.



*Ειδος Ταινίας: Δραματική
*Σκηνοθεσια: Masaki Kobayashi
*Σεναριο: Shinobu Hashimoto, Yasuhiko Takiguchi
*Ηθοποιοι: Tatsuya Nakadai, Akira Ishihama and Shima Iwashita
*Υπότιτλοι: Ελληνικοί HardSubbed
*Διάρκεια: 133 Λεπτά
*Μεγεθος: 1460 ΜΒ
*IMDb: 8,5













Σαν free user στο EasyBytez μπορείτε να κατεβάζετε αρχεία μέχρι 200 MB το καθένα, αλλά για να κατεβάζετε τα αρχεια μου που ειναι μεγαλύτερα, πρεπει να κάνετε μια απλή εγγραφή ΕΔΩ ΔΩΡΕΑΝ για να κατεβάζετε μέχρι 512 MB ανά αρχείο.

http://www.easybytez.com/31unz797lk5
http://www.easybytez.com/zq17dcyw624
http://www.easybytez.com/irpnhiezw6m
http://www.easybytez.com/zr48odjt4kt

Τρίτη, 9 Οκτωβρίου 2012

The Trap (2007)

*Υπόθεση: Ο αρχιτέκτονας Μλάντεν ζει με την γυναίκα του Mαρία και το γιο του Nεμάνια στο Βελιγράδι. Εντελώς ξαφνικά, ο μικρός προσβάλλεται από μία σοβαρή καρδιακή ασθένεια. Οι γιατροί του δίνουν ελπίδες μόνο εάν υποβληθεί σε μία εγχείρηση που γίνεται στη Γερμανία. Απελπισμένος ο Μλάντεν βάζει αγγελία στην εφημερίδα ζητώντας τα 26.000 ευρώ που απαιτούνται για την επέμβαση. Εκεί που οι γονείς του παιδιού χάνουν τις ελπίδες τους, εμφανίζεται ένας άνδρας ο οποίος θα...

προσφέρει όλο το ποσό, με ένα όμως αντάλλαγμα: ο Μλάντεν να σκοτώσει έναν ανταγωνιστή του. Αρχικά ο Μλάντεν απορρίπτει την πρόταση. Βλέποντας όμως το γιο του να χειροτερεύει, αρχίζει να παλεύει με τη συνείδησή του: εάν δεχθεί, θα σώσει τη ζωή του γιου του αλλά θα χάσει την ψυχή του. Εάν αρνηθεί, θα διατηρήσει την τιμιότητά του αλλά θα θρηνεί έως το τέλος της ζωής του. Το δίλημμα έχει μπει και η παγίδα έχει στηθει...

*Extra: !!! Αριστούργημα !!! Μπορεί μια θυσία από αγάπη να είναι τόσο ηθικά καταδικασμένη; Αυτό πραγματεύεται η Παγίδα και το κάνει εκπληκτικά από την αρχή έως και το συγκλονιστικό φινάλε της, χωρίς να γίνεται μελό, χωρίς να καταφεύγει σε φθηνούς εντυπωσιασμούς, χωρίς υπερβολές και πολλά λεφτά στην παραγωγή.

Βασικά υλικά στο τραπέζι: ένα μεγάλο δίλημμα ηθικών αναστολών (πολυφορεμένο μεν, εξαιρετικά δουλεμένο εδώ δε), ερμηνείες ηθοποιών που διαχειρίζονται αγωνίες και τύψεις με αξιοθαύμαστη φυσικότητα και μια εξέλιξη-κορύφωση της ιστορίας που σε σημεία κόβει την ανάσα!

Η Παγίδα είναι η βαλκανική εκδοχή στο δίπολο έγκλημα και τιμωρία! Είναι μια συγκλονιστική ταινία, μια ιστορία από αυτές που δε μπορείς να ξεχάσεις εύκολα! Κάθε λεπτό προσεγμένο, κάθε σκηνή προοικονομία για την τραγική κορύφωση, κάθε πτυχή του διλήμματος καλά σμιλεμένη, κάθε βλέμμα του πρωταγωνιστή (από αυτά τα χαμένα στο κενό), κάθε στάση του σώματος του απλά εκπληκτικά!



*Ειδος Ταινίας: Εγκλήματος | Δραματική | Θρίλερ
*Σκηνοθεσια: Srdan Golubovic
*Σεναριο: Srdjan Koljevic, Melina Pota Koljevic
*Ηθοποιοι: Nebojsa Glogovac, Natasa Ninkovic and Anica Dobra
*Υπότιτλοι: Ελληνικοί HardSubbed
*Διάρκεια: 106 Λεπτά
*Μεγεθος: 1380 ΜΒ
*IMDb: 7,6













Σαν free user στο EasyBytez μπορείτε να κατεβάζετε αρχεία μέχρι 200 MB το καθένα, αλλά για να κατεβάζετε τα αρχεια μου που ειναι μεγαλύτερα, πρεπει να κάνετε μια απλή εγγραφή ΕΔΩ ΔΩΡΕΑΝ για να κατεβάζετε μέχρι 512 MB ανά αρχείο.

http://www.easybytez.com/l2gkqbs9by9
http://www.easybytez.com/uf29gs8xduk
http://www.easybytez.com/aoa0yton6f8
http://www.easybytez.com/pyq8yv088xm

Δευτέρα, 8 Οκτωβρίου 2012

Eu Cand Vreau Sa Fluier, Fluier (2010)

*Υπόθεση: Ο Σίλβιου είναι μόλις δέκα οκτώ χρονών. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια ειναι έγκλειστος στο Κέντρο Κράτησης Ανηλίκων ενώ του απομένουν μόνο πέντε ημέρες για να αφεθεί ελεύθερος. Οι πέντε ημέρες μοιάζουν με έναν ατέλειωτο εφιάλτη, όταν η μητέρα του εμφανίζεται μετά από απουσία χρόνων για να πάρει μαζί της στην Ιταλία τον αγαπημένο του μικρό αδερφό, που ο Σίλβιου έχει μεγαλώσει σαν γιο του. Παράλληλα, στη ζωή του Σίλβιου, εμφανίζεται η Άννα, μία όμορφη συνομήλικη...

του που εργάζεται σαν κοινωνική λειτουργός. Με έντονα συναισθήματα να τον κατακλύζουν και τον χρόνο να κυλάει αντίστροφα, ο Σίλβιου οδηγείται σταδιακά στα άκρα...

*Extra: !!! Αριστούργημα !!! Ο Ρουμάνος κινηματογραφιστής Florin Serban μας δίνει ένα πραγματικό φιλμικό δυναμίτη, άξιο εκπρόσωπο του υπαρξιακού ρεαλισμού και της μεστής μινιμαλιστικής προσέγγισης του ρουμανικου νέου κύματος.

Έχοντας μεγαλώσει οι περισσότεροι κινηματογραφιστές υπό το καθεστώς Τσαουσέσκου, γυρίζουν ταινίες σε μια μεταβατική περίοδο για την χώρα, η οποία προσπαθεί να ενταχθεί ομαλά στην Ευρωπαϊκή Ένωση, δίχως να έχουν εξαλειφθεί εντελώς, όπως φαίνεται, τα κατάλοιπά ενός σκληροπυρηνικά αστυνομικού κράτους. Ως εκ τούτου κοινό στοιχείο των ταινιών τους είναι ένα σύστημα υλικής και πνευματικής καταστολής, υπό τα πλαίσια του οποίου οι ήρωες τους καλούνται να λύσουν το πρόβλημα που παρουσιάζεται μπροστά τους και αποτελεί τον κινητήριο μοχλό της πλοκής. Το κλειδί της επιτυχίας όμως είναι ότι οι θεματικές τους δεν περιορίζονται εντός των συνόρων της ρουμανικής επικράτειας, αλλά αφορούν ένα ευρύτερο κοινό, έξω από αυτά.

Διατηρεί στο ακέραιο ένα ύφος κοινωνικό και ανθρωποκεντρικό, παρέχοντας στο φινάλε την πολυπόθητη (ουτοπική;) κοινωνική και προσωπική λύτρωση που αυτό επιτάσσει. Εφαρμόζει στην πράξη τη ρήση «το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν», αποκωδικοποιεί στο ένα του μέρος το σωφρονιστικό σύστημα του κράτους, την πολιτική τακτική και τους εν γένει κανόνες συμπεριφοράς μέσα από την ατομική διερεύνηση και αναρωτιέται, στο δεύτερο, κατά πόσο μπορεί να εξισορροπήσει, συνταιριάξει κάποιος την ανάγκη για ατομική ελευθερία και πρόοδο, με εκείνη για την επίτευξη της προσωπικής ευτυχίας των ανθρώπων που λατρεύει.

Η φυσικότητα των ερμηνειών, η δραματική κλιμάκωση και η αυθεντικότητα στην απόδοση της διπλής σύγκρουσης του δεκαοχτάχρονου με τη μητέρα του και με το αστυνομικό καθεστώς αποτελούν βασικές αρετές της ταινίας, η οποία κέρδισε την Αργυρή Αρκτο (Μεγάλο βραβείο της Επιτροπής) καθώς και το βραβείο Alfred Bauer.

Στο όλο φιλμ υπάρχει μια υπόκωφη ένταση γι' αυτό παρακολουθείται με μοναδικό ενδιαφέρον λεπτό προς λεπτό και κορυφώνεται με κομμένη την ανάσα!



*Ειδος Ταινίας: Δραματική
*Σκηνοθεσια: Florin Serban
*Σεναριο: Catalin Mitulescu, Florin Serban
*Ηθοποιοι: George Pistereanu, Ada Condeescu and Mihai Constantin
*Υπότιτλοι: Ελληνικοί HardSubbed
*Διάρκεια: 94 Λεπτά
*Μεγεθος: 1580 ΜΒ
*IMDb: 7,1













Σαν free user στο EasyBytez μπορείτε να κατεβάζετε αρχεία μέχρι 200 MB το καθένα, αλλά για να κατεβάζετε τα αρχεια μου που ειναι μεγαλύτερα, πρεπει να κάνετε μια απλή εγγραφή ΕΔΩ ΔΩΡΕΑΝ για να κατεβάζετε μέχρι 512 MB ανά αρχείο.

http://www.easybytez.com/oev68xb7e82
http://www.easybytez.com/xhl9dlzd487
http://www.easybytez.com/d57hp85a3s5
http://www.easybytez.com/vuqsb3gb0v9

Κυριακή, 7 Οκτωβρίου 2012

Ταινίες που λάτρεψα...

Στον μαγικό κόσμο του κινηματογράφου υπήρξαν ταινίες που μου έμειναν ανεξίτηλες στην μνήμη μου και ως εκ τούτου καταλαμβάνουν ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου. Εκτος ομως απο τις ταινίες υπάρχει και ο δημιουργός, ο σκηνοθέτης. Και σε αυτήν την κατηγορία αυτόν που εχω ξεχωρίσει για την αισθητική του και την διεισδυτικότητα του ειναι ο Hiroshi Teshigahara. Ταινίες γεμάτες φοβερές αλληγορίες και συμβολισμους που συνθέτουν ενα μοναδικό κινηματογραφικό καμβά με επίκεντρο τον ανθρωπο.


Την ταινία «Woman in the Dunes» την εχω ξεχωρίσει γιατί την θεωρώ την καλύτερη ταινία απο καταβολής κινηματογράφου, για τον εξης λόγο: Περιγράφει με τον καλύτερο τρόπο το δράμα της ζωής. Αν αποφασίσετε να δείτε τα αριστουργήματα του, προσπαθήστε να εχετε καθαρό μυαλό γιατί είναι δύσκολες ταινίες και απαιτούν σκέψη και ενδεχομένως μια δευτέρη θέαση για να ξεδιπλώσουν τις «αρετές» τους. Αλλά να είσαστε σίγουροι οτι ο κοσμος μετα δεν θα είναι ο ιδιος...